Bent U ontevreden?

Wij waarderen het als u ons op de hoogte stelt van eventuele ontevredenheid, zodat we kunnen proberen dit voor u op te lossen. U kunt dit doen door ons klachtenformulier in te vullen.

Mocht dit voor u lastig zijn of mocht u er met ons niet uitkomen, dan staat er een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris voor u klaar. De klachtenfunctionaris zal samen met u op zoek gaan naar een oplossing voor uw klacht of probleem. Deze functionaris zal proberen te bemiddelen, zonder partij te kiezen of een oordeel te vellen. Alles wat u met de klachtenfunctionaris bespreekt, wordt vertrouwelijk behandeld. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. U kunt de klachtenfunctionaris ook telefonisch bereiken via 088 0229100.

Mocht u er ondanks de inzet van uw huisarts en de klachtenfunctionaris niet uitkomen, dan kunt u een uitspraak over uw klacht aanvragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en leden namens zowel de patiënten als de huisartsen. De commissie wordt ondersteund door een ambtelijk secretaris die tevens jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie hierover kunt u vinden op www.skge.nl.

Klachtenformulier

Uw gegevens

Gegevens van de patiënt

(Dit kan iemand anders zijn dan de indiener)

(DD/MM/JJJJ)
(bijv. ouder, echtgenoot)

Aard van de klacht

(Dit kan iemand anders zijn dan de indiener)

(DD/MM/JJJJ)
24 uur. Invullen als bv. 15:00 uur.
Meerdere opties mogelijk

Praktijkinformatie